AardigZeker 'ziet de markt' 'Egbert's blog'

En ja hoor we krijgen een app!


Je ontvangt straks van ons online persoonlijk advies op je lopende verzekeringen.

App
We bieden straks een persoonlijke en interactieve online omgeving waarmee je zowel via onze website als een speciale App kunt inloggen.
Hier kun je heel eenvoudig je persoonlijke gegevens, polissen en aan je  verstuurde adviezen inzien.
In de toekomst wordt het ook mogelijk om zo verzekeringen af te sluiten, wijzigingen door te geven en schades te melden.
Hierbij geven wij je alvast een impressie van onze App!

Nog een paar maanden en wij gaan je kosteloos online van advies dienen
img82V1504783610Q2409Qdm_voogdenvoogd-1lees meer…

Zelf verzekeren, het bevalt prima. Tot er schade is.

Per 2013 moeten jullie, de consument, apart betalen..... voor financieel advies.
Zeker als je een lager inkomen verdient, schrikt dat af. Bedrag van € 1500 tot € 2000 voor een persoonlijk face to face vliegen in het rond. Dit eruit halen, op last van de overheid, scheelt haar, diezelfde overheid dus, honderden miljoenen aan aftrekposten.
Aan de andere kant bouw je wel een onbetaalbare band met je adviseur op.
Ik heb klanten genoeg die vrienden voor het leven zijn geworden. Tonnen heb ik ze soms bespaard.
Het wordt op prijs gesteld, die aandacht en interesse, als ik me verdiep in de persoonlijke omstandigheden van mensen. Ze worden er, terecht, blij van. Ik neem zorgen weg. Maatwerk dus.
Gelukkig realiseert men zich, over het algemeen, dat de juiste keus van financiële producten belangrijk is. Het scheelt in de levensloop soms duizenden tot tienduizenden euro’s.
Toch doen velen van jullie zich er met een jantje van leiden af. Het is niet interessant, denk je.
Neehee, je begrijpt het niet. Dat is het probleem.
Wat let je dan, zeker al bij een eenvoudige schadeverzekering, een juridisch ingewikkeld product, je te oriënteren.
Het kost daarbij niets, je verdient er zelfs aan. Want zelf lopen jullie maar wat aan te modderen en gaan de fout in met dat zelf verzekeren.
Honderden spijtoptanten passeren de revue. Jullie hebben er gewoon geen kaas van gegeten en laten je door de commercie gedreven maar wat aansmeren.
lees meer…

Hoe snel krijg jij een reactie van een verzekeraar

Wij schrokken ons een hoedje hoelang jullie moeten wachten op een reactie van je verzekeraar. De meesten nemen wel langer dan 8 dagen de tijd!
Belachelijk natuurlijk....
lees meer…

De onafhankelijkheid van Aegon's Meeùs Assurantiën

Daarbij verzwijgen adviseurs van Meeus bij het 1e gesprek met klanten meestal dat hun bedrijf eigendom is van verzekeraar Aegon. De mysteryshoppers kregen bij kennismakingsgesprekken met 8 financieel adviseurs van Meeus in 5 gevallen niet te horen dat Aegon de eigenaar is, ondanks vragen naar onafhankelijkheid.
Eén adviseur maakte het wel erg bont: 'Het voordeel van Meeus is natuurlijk dat wij niet gebonden zijn.' 
In geen enkel geval wezen de adviseurs van Meeus de mysteryshoppers voor het kennismakingsgesprek op het bestaan van het dienstverleningdocument (DVD). In dit document, dat Meeus net als andere financiële dienstverleners aan klanten sinds juli 2013 wettelijk moet overleggen, staat: 'Met één aanbieder van financiële producten hebben wij een zakelijke relatie. Daarmee bedoelen we dat er een eigendomsbelang tussen ons en een andere aanbieder is. Het bovenstaande belang kan invloed hebben op welke producten wij adviseren. Vraag hiernaar in ons gesprek.' De naam Aegon wordt door Meeus in het document niet aangegeven.
Dienstverleningdocument
Financiële instellingen zijn niet verplicht om de naam van de eigenaar in het DVD te noemen of om klanten al voor het kennismakingsgesprek op het DVD te wijzen. De Consumentenbond vindt dat ze daartoe wel moeten worden verplicht.
‘Klanten horen te weten wie er achter de adviseur schuilgaat. Met de kennismaking moet je daar als aspirantklant van op aan kunnen. Dan kunnen ze zich dus beter voorbereiden en begrijpen dat Aegon eigenaar is van Meeus. Aegon verkoopt tenslotte zelf bank- en verzekeringsproducten.' Ook via andere bemiddelaars zoals wij.
Alleen bieden wij je dus producten uit het hele spectrum van verzekeraars. Dat is nogal een verschil....
lees meer…

De elektrische auto is meer en meer in opkomst.

De elektrische auto is meer en meer in opkomst. lees meer…

Vergelijkingsites: ze zijn lui tot op het bot!

Leuk hè, die premievergelijkers die je beeldbuis vervuilen!
Alleen zie je niet dat ze zo vreselijk lui zijn….. meer dan ze zelf toegeven.

lees meer…

Schadevrije jaren…. wat zijn dat eigenlijk….

Ons motto is: ‘Vriendelijk advies voor je materiële structuur’ Happy Verzekeringen en daarmee verband houdende woorden zijn niet voor iedereen even helder en duidelijk.
Vaak de oorzaak van misverstanden en onbegrip. Dat te voorkomen leggen we je begrippen graag duidelijk uit......
lees meer…